ЖИТО ЛУКС ГО ПРЕТСТАВИ НОВИОТ ВИЗУЕЛЕН ИДЕНТИТЕТ НА БРЕНДОТ
На 15 февруари, во Cineplexx, Жито Лукс го претстави новиoт визуелен идентитет покажувајќи ги новите бои, новото лого и новиот, модерен дизајн на сите пакувања. Новиот изглед, како и идните развојни планови, компанијата ги претстави пред новинари, креатори на јавното...
ПРЕС КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА ЛАНСИРАЊЕ НА НОВИОТ ЛЕБ – 100% ЦЕЛО ЗРНО
Со голема возбуда споделуваме дел од атмосферата од нашиот неодамнешен медиумски настан со новинари, каде што ја имавме можноста да го претставиме новитетот – 100 % цело зрно интегрален пченичен леб. Нашиот маркетинг тим, заедно со вредните умови од секторите за...